Vraag en antwoord

Vraag en antwoord Jubileumweekend vv Oene

Van donderdag 29 september t/m maandag 3 oktober is het afsluitende Jubileumweekend ter ere van het 75-jarig jubileum. In deze week worden diverse activiteiten georganiseerd. Maar welke activiteiten zijn dit, en voor wie en hoe laat moet ik er zijn? Op deze vragen, andere vragen en de vragen die je niet durft te stellen geven wij antwoord.

Staat jouw vraag er niet bij?

E-mail naar [email protected].

• Wordt er alcohol geschonken tijdens het Jubileumweekend?
    Ja tijdens de avondactiviteiten wordt vanaf 18+ alcohol geschonken, uiteraard met mate 😉
  • Mag ik mijn cavia meenemen naar de feestavonden?
    Nee dat mag helaas niet, wie je wel mag meenemen is je partner.
  • Waar is het feestje?
    Hier is het feestje: Er zal een grote feesttent op het sportcomplex De Hoge Kamp staan, hier zijn jullie van harte welkom.
  • Moet ik een lening afsluiten om naar de activiteiten te kunnen?
    Nee dit is niet nodig, jullie verdienen het om op kosten van de verenging feest te vieren.
    Let op! Tijdens de feestavonden zijn broodjes hamburger en broodjes beenham te verkrijgen, deze zijn voor eigen rekening.
  • Ik heb nog munten over van de wedstrijd tegen Lucky Ajax, deze kan ik dus niet gebruiken tijdens het Jubileumweekend?
    Nee die kun je tijdens het Jubileumweekend niet gebruiken, maar je kunt ze wel op een willekeurige andere dag gebruiken in de kantine.
  • Moet ik kiezen naar welke Feestavond ik ga?
    Kiezen? Het is gratis drinken! Natuurlijk kom je 2 avonden.
  • Ik ga naar de Seniorenmiddag, mag ik dan ook nog naar de feestavonden?
    Zie antwoord op vraag 6, natuurlijk kom je 3 avonden!
  • Hoe weet ik of ik fout genoeg verkleed ben voor de Foute Party?
    Google op foute party en je weet genoeg. Kijk anders eens bij je teamgenoot in de kast, die heeft vast foute kleding genoeg.
  • Levert mijn foute outfit ook nog wat op?
    Ja zeker, als jij het meest fout verkleed bent dan win je een leuke prijs!
  • Wat wordt er nou eigenlijk bedoelt met Kontiki 2.0?
    De Kontiki’s van weleer kunnen we natuurlijk niet evenaren. Maar we gaan een poging doen met muziek uit de jaren ’70, ’80 en ’90.
  • Leuk zo’n Kontiki avond maar ik ben op zaterdag altijd kapot na het voetballen, kan het ook een andere dag?
    Je hoeft deze jubileum zaterdag niet te voetballen, dus bij Kontiki kun je de nodige schwalbes maken.
  • Is het slim om tijdens de Kontiki avond Tinder aan te zetten?
    Dat is niet nodig want zoals in het verleden vaak gebleken is ontstaat de liefde bij Kontiki vanzelf #alleenmaarliefde.
  • Komen de Toppers ook optreden?
    Nee die komen niet (ze hadden al een feestje) wel komen Party Harry, Gerben Thijssen en DJ Remco er een groot feest van maken.
  • Ik sta op zaterdag altijd achter de bar, moet ik dan nu ook bardienst draaien?
    Nee dat hoeft niet, wij hebben top bar personeel van KCVO bereid gevonden op vrijdag en zaterdag achter de bar te staan.
  • Stel ik heb teveel geld meegenomen, kan ik dit ergens kwijt?
    Ja je kunt altijd iets kwijt in melkbus als vrijwillige bijdrage voor het jubileumcadeau namens  leden.
  • Hoe Buitengewoon is de ledenvergadering?
    Na zo’n zwaar weekend zal het absoluut geen gewone ledervergadering worden. Alle leden worden voor deze vergadering uitgenodigd.
  • Voor wie zijn de activiteiten in het Jubileumweekend?
    Seniorenmiddag: Voor uitgenodigde leden en relaties vanaf 60+, buurtbewoners en de maandagmorgenploeg.
    Foute party & Kontiki 2.0: Voor alle vv Oene leden (vanaf jo.19 / mo.20) vrijwilligers en partners.
    Jeugddag: Voor alle vv Oene leden tot de jo.19 / mo.20, verdere info volgt via de leiders
    Buitengewone Ledenvergadering: alle leden van vv Oene.
  • Moet ik op tijd komen om te zorgen dat ik nog een goede plek heb?
    Nee er is ruimte genoeg voor iedereen! De aanvangstijden zijn:
    Seniorenmiddag: 16:00 uur
    Foute party & Kontiki 2.0: 20:00 uur
    Jeugddag: info volgt via de leiders
    Buitengewone Ledenvergadering: 20:30 uur