Lid worden?

Welkom bij vv Oene! Heb jij zin om bij onze vereniging te komen voetballen? Lees dan éérst even dit:

• Als aspirant lid mag je een maand gratis meetrainen, zodat jij en vv Oene kunnen kijken of jullie bij elkaar passen. Mocht je ontdekken dat voetbal toch niet jouw ding is (of vv Oene niet jouw club), dan kun je dit voor het einde van de proefmaand via de mail doorgeven aan de leden­administratie.
  • Vóór aanvang van de eerste training moet je aanmeldingsformulier ingevuld zijn, zodat je in ieder geval verzekerd bent.
  • Vul het aanmeldingsformulier volledig in, dus ook bankrekeningnummer etc. Ben je nog minderjarig? Laat het formulier dan ondertekenen door je ouder/verzorger.
  • Ben je in de afgelopen drie jaar lid geweest van een andere voetbalvereniging? Dan wordt bij je aanmelding automatisch bepaald of, en zo ja welke overschrijvingsregels van toepassing zijn. Bij goedkeuring van de aanmelding, word je direct overgeschreven en kun je uitkomen voor onze vereniging.
    LET OP: Geef wel z.s.m. aan je vorige club door dat je de overstap naar vv Oene wilt maken!
  • Ben je 11 jaar of ouder? Dan heb je een digitale KNVB spelerspas nodig om te mogen voetballen. Mail hiervoor een digitale pasfoto (JPEG, max. 150 kB) naar [email protected].
  • Ben je 14 jaar of ouder? Lever dan ook een kopie van een geldig legitimatiebewijs in. Deze wordt vernietigd zodra je identiteit is vastgesteld.
  • Als (aspirant) lid van vv Oene geef je automatisch toestemming voor het publiceren van foto’s en/of video’s op onze website of in ons clubblad. Mocht je hiertegen bezwaar hebben, dan kun je dat kenbaar maken bij het bestuur: [email protected].
  • Ook geef je toestemming om de ingevulde gegevens op te nemen in sportlink. Dit programma wordt gebruikt ter ondersteuning van het wedstrijdsecretariaat, de ledenadministratie en de incasso van de contributie. Vv Oene verwerkt persoonsgegevens conform de De tekst hiervan is te vinden op de website.
  • Als spelend lid wordt je automatisch ook lid van de KNVB. Vv Oene zorgt voor de aanmelding en contributieafdracht aan de bond.

Om de contributie voor iedereen betaalbaar te houden, organiseert vv Oene jaarlijks een voorjaarsverloting. Alle spelende leden vanaf O12 ontvangen een lotenboekje met 25 loten á € 1 per lot (met een maximum van drie boekjes per gezin).  De Algemene Ledenvergadering heeft ermee ingestemd het lotengeld in de week voorafgaande aan haar voorjaarsvergadering automatisch te laten incasseren. De opbrengst van de verkochte loten mag je zelf houden, dus als je het hele boekje verkoopt, kost het je niets! De trekking van de prijzen vindt plaats op de avond van de Algemene Ledenvergadering.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je deze stellen aan een van de ­coördinatoren van de jeugdcommissie (zie voor namen en e-mail adressen bestuur & commisies) of aan de ledenadministratie: [email protected].

Met vriendelijke groet,

Bestuur vv Oene