Club van honderd

De Club van Honderd van vv Oene is opgericht op 25 februari 2000 en heeft als doel de vereniging financieel te ondersteunen. Hierbij kan men denken aan projecten die in eerste instantie niet het hoofddoel voetbal hebben, maar juist die doelen die het lidmaatschap van vv Oene een extra stimulans geven.

In de afgelopen jaren zijn onder andere, mede door de Club van Honderd, de volgende projecten tot stand gekomen:

• Lichtinstallatie op het trainingsveld;
  • Bestrating van de parkeerplaats;
  • Diverse fitnessapparatuur ter bespoediging van herstel bij blessures;
  • Blouses voor het kantinepersoneel;
  • Dvd-speler ten behoeve van de jeugd;
  • Keepershandschoenen o.a. voor de jeugd;
  • Vernieuwing van de keuken in het clubhuis;
  • Een flinke bijdrage aan het kleine kunstgrasveld;
  • Een bijdrage aan de dug outs langs veld 2;
  • Grasmaaier;
  • Een bijdrage aan de jassen voor de jeugdtrainers en – leiders.

De Club van Honderd heeft ongeveer 130 leden die jaarlijks een bijdrage leveren van minimaal € 45,-.
Zo’n 80% van deze bijdrage wordt bestemd voor doeleinden binnen vv Oene, zoals hierboven omschreven. De overige 20% wordt besteed aan een gezellige avond, meestal voorzien van een gastoptreden.

Wij hopen u enthousiast te hebben gemaakt en verwelkomen u graag als nieuw lid van de Club van Honderd.

Wilt u lid worden, schiet dan één van onderstaande bestuursleden van de Club van Honderd aan:

Sven Harmsen (voorzitter)
Robert Stegeman (penningmeester)