Donateur worden?

VV Oene heeft het voorrecht te mogen beschikken over een groot aantal trouw meelevende leden. Hieronder zit een groot aantal vrijwilligers die allerlei hand-en-spandiensten binnen de vereniging vervullen. Daarnaast weten we ons ook al jaren lang gesteund door donateurs die ons een financiële bijdrage geven.

Draag je VV Oene een warm hart toe en wil je onze vereniging steunen? Wil je wel een financiële bijdrage doen, maar niet maandelijks contributie betalen, word dan ook donateur.

Als donateur krijg je ons clubblad de Spil thuisgestuurd en een donateurskaart waarmee je gratis toegang hebt tot de thuiswedstrijden van ons 1e elftal. Donateur worden kan al vanaf een bijdrage van €20,- per seizoen, maar je bent vrij om voor een hoger bedrag te kiezen.

Om donateur te worden vul je in het machtigingsformulier het onderste (groene) gedeelte in en mail je deze naar [email protected]. Het machtigingsformulier vind je hier.

Jaarlijks wordt in augustus de donatie automatisch geïncasseerd en je ontvangt voor de 1e competitiewedstrijd de donateurskaart voor de thuiswedstrijden van ons 1e elftal, je hebt er dus geen omkijken meer naar.

Wil je geen automatische incasso? Het is ook mogelijk om de donatie jaarlijks over te maken op onze bankrekening. Mail dan je naam, adres en woonplaats naar [email protected]. Je ontvangt dan ons IBAN nummer retour en na ontvangst van de betaling wordt de donateurskaart opgestuurd en krijg je in het vervolg ook de Spil thuisgestuurd.