Commissielid

09-04-2022

Supporterscommissie

Onze club staat bekend om haar gezelligheid en is een vereniging waar iedereen meetelt. Veel enthousiaste vrijwilligers zetten zich op dit moment in voor de club. Binnen onze vereniging hebben wij nog een aantal hele leuke functies beschikbaar, zoals:

- Secretaris

- Scheidsrechters (jeugd en senioren)

- Supporterscommissie

- Kantinepersoneel

In al deze functies werk jij samen met enthousiaste mensen waarbij er samen voor gezorgd wordt dat de bal op de Hoge kamp kan blijven rollen! Het is een voorrecht om je in te mogen zetten voor onze club die al 75 jaar zo een belangrijke plaats heeft in onze plattelandsomgeving.

Benieuwd of dit iets voor jou is, of andere ambities binnen de club? Geef ons een seintje! Dit kan persoonlijk bij één van de bestuursleden, of per mail [email protected]. Je zult een geweldige en zinvolle tijd gaan hebben!

Met vriendelijke groeten,

Het Bestuur